Darbnīca

Mūsu dzinēja regulēšanas aprīkojums

Motora veiktspējas uzlabošana nav viegls process. Neskatoties uz visām reklāmām, kuras jūs, iespējams, esat redzējis par šo tēmu, dzinēja kartes izstrādei un uzlabošanai ir nepieciešamas inženiertehniskās prasmes un ļoti specifiski rīki, kas ne vienmēr ir tie paši, kas izmantoti dzinēja izstrādē.

dzinēja čipošana
dzinēja chiptuning
dzinēja čiptūnings

Galvenā doma ir tāda, ka mēs strādājam ar samontētu automašīnu, kur nevaram pieslēgties tieši dzinēja kloķvārpstai, neizņemot visu dzinēju, taču tas būtu ilgs un dārgs process. Mūsu izmantotie programmatūras rīki ir paredzēti, lai mijiedarbotos ar vispārējām dzinēju vadības sistēmām no galvenajiem automobiļu nozares ražotājiem, piemēram, Bosch, Siemens, Continental, Denso...

Kā palīdz dinamostends?

Ja runa ir par izpildījumu, galavārds pieder tikai pašai mašīnai. Dzinēja optimizēšana bez dinamostenda nav iespējama. Tas būtu šāviens tumsā. Katrai automašīnai vispirms jāpārbauda reālais stāvoklis ar dinamostendu. Tas atklās pilnīgi visu! Gaisa spiediena noplūde? Bojāts sensors? Daži netīri inžektori? Mēs visu pamanīsim!

dzinēja čiptūning
dzinēja čipošana

Augstas precizitātes instrumenti

Čiptūnings ir nepieciešams, lai varētu strādāt ar pilnībā samontētu automašīnu ar standarta klasiskām dzinēja vadības sistēmām īsā laika periodā, parasti aptuveni 3 stundu laikā. Šī veiktspēja ir iespējama, izmantojot augstas precizitātes instrumentus, piemēram, šasijas dinamometrus, kas mūsdienās ir gandrīz tikpat precīzi kā motora dinamometri, tāpēc mēs varam veikt precīzus testus, neizjaucot motoru. Procesa otrajā stadijā izmantojam ļoti sarežģītas ierīces, kas ļauj mums piekļūt un pārveidot arvien sarežģītāku un drošāku dzinēju vadības sistēmu iesmidzināšanas kartes. Mūsu iekārta ir pilnībā aprīkota ar tehnoloģijām, kuras nav pieejamas nevienā citā automašīnu darbnīcā.

Inovatīvs dinamostends

Iepazīstiet mūsu meistardarbu Race1000+ no franču ražotāja Mi Systems, 4×4 pilnībā mehāniski sinhronizētu un bremzētu dinamometra statīvu. Ar augstākās klases korpusa kvalitāti, augstvērtīgākajām sastāvdaļām un materiāliem šim dinamostendam ir apbrīnojami spēcīga transmisija, kas savieno priekšējos un aizmugurējos veltņus, lai tie atbilstu jaunākajām ABS un ESP tehnoloģijām un izvairītos no droša režīma stratēģijām, kas izraisa strāvas padeves pārtraukumus strāvas testu laikā.

Dyno dzinēja čiptūning